Wij zijn ervan overtuigd dat veel kennis in organisaties aanwezig is, maar lang niet altijd productief wordt gemaakt. In onze rol van procesbegeleider dragen we bij aan het ontsluiten van deze kennis en ervaring. Dit start met het creëren van een veilige, inclusieve leeromgeving. We brengen toegankelijke theorie in als dat helpend is.
We faciliteren op een praktische wijze de interactie en de actieve deelname van alle deelnemers. We maken hierbij graag gebruik van ervaringsleren. Conflicten, of zoals wij dat zelf noemen ‘professioneel ruzie maken’, worden niet uit de weg gegaan.
We kennen de inhoud van het vak van crisisbeheersing en crisismanagement en wat dat betekent voor de crisisprofessionals. We hebben verstand van interveniëren in teamdynamiek en leerstijlen. Door onze ervaring sluiten we tijdens een programma makkelijk aan op de behoefte van de deelnemers. Dat kan betekenen dat we ter plekke de inhoud of opzet aanpassen.
Vanuit onze gedragskundige expertise verzorgen we de teamdynamiek en maken we voortdurend de transfer naar de eigen crisisorganisatie. We sturen op verwachtingen en doelen zodanig dat iedereen aan bod komt. Zo zijn programma’s herkenbaar en relevant voor alle deelnemers.
Laat je vraag of opmerking hier achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Neem direct contact op
"*" geeft vereiste velden aan
Het CrisisTeam is een samenwerking tussen